Hej kolleger!
I år er vores filial hyggeligere og flottere end nogensinde her op til jul. Ikke kun p.g.a.de nye
reoler, men også fordi vi har fået to store blækblå fatboys (sækkestole) til de unge. Vi har
desuden fået en hel del nyt julepynt. Jeg har handlet hos Ofelia i Allerød og Hos Stjernestøv
i Hørsholm. I morgen fredag holder Søs arbejdende juleværksted kl.14.00 og der er stadig
gratis billetter at hente. Søs har udstillet 4 forskellige juledekorationer i udlånet, som folk
kan blive inspireret af. Den ene er holdt i sorte farver. Den bryder jeg mig dog ikke om. Det
er jo sorgens farve.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
1 kommentar:
Tillykke med din nye blog :-) Nu mangler der bare nogle billeder af julen i Lynge :-)
Send en kommentar