skip to main
|
skip to sidebar
Ingerlises 23 ting
torsdag den 10. januar 2008
Ting 5
Det gik godt med at installere Windows Live Messenger, men jeg havde store problemer med at få systemet til at acceptere mit Windows Live ID login. Det lykkedes så heldigvis hjemmefra.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
WIDGET
language="javascript" type="text/javascript" src="http://dk.librarything.com/jswidget.php?reporton=ihje.alleroed&covers=medium&text=all&onlycovers=1&tag=alltags&css=1&style=5&versishow=
Blog-arkiv
▼
2008
(15)
►
september
(5)
►
marts
(2)
►
februar
(2)
▼
januar
(6)
Social bookmarking
del.icio.us
Widget
LibraryThing
Ting 6
Ting 5
►
2007
(3)
►
december
(3)
Om mig
Ingerlise
Vis hele min profil
Ingen kommentarer:
Send en kommentar