torsdag den 10. januar 2008

Ting 5

Det gik godt med at installere Windows Live Messenger, men jeg havde store problemer med at få systemet til at acceptere mit Windows Live ID login. Det lykkedes så heldigvis hjemmefra.

Ingen kommentarer: